کرونایی های کازرون 51 نفر شد|2 نفر فوت کرده اند

رئیس مرکز بهداشت و درمان کازرون از افزایش شمار مبتلایان کرونا در کازرون خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 27 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون  اظهار کرد: با اعلام مثبت شدن آزمایش ۴ نفر دیگر، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان کازرون، به ۵۱ نفر رسید.

او ادامه داد: از تعداد مبتلایان جدید، ۲ نفر آن‌ها از بخش خشت، یک نفر از شهر کازرون و یک نفر هم از بخش جره و بالاده بوده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با بیان اینکه از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان کازرون ۳۱ نفر بهبود یافته اند، افزود: یک نفر دیگر به فوتی‌های مبتلا به کرونا ویروس افزوده شده و تعداد آن‌ها به ۲ نفر رسید.

او گفت: هیچ فرد بستری در بیمارستان نیست و ۱۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

بندر برامکی بیان کرد: پیش از این، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کازرون ۴۷ نفر بوده و یک نفر نیز جان باخته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامتی خود و خانواده شهروندان ارتباطات مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در استان فارس تا امروز ۷ اردیبهشت ماه، ۳ هزار و ۳۶۱ نفر بوده است که تاکنون ۷۹ نفر از آن‌ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار